wtorek, 15 listopada 2011

Eloo,
zakupiłam w końcu moją upragnioną i upatrzoną od dawna tunikę Burberry, która moim zdaniem jest niesamowita, być może tylko ja widzę tu fenomen, ponieważ uwielbiam kratę i paski!
Wczoraj byłam w ikei i zupełnie zmieniam wystrój swojego pokoju, choć i tak w październiku się wyprowadzam.. Czy to bezsensu?  Chyba tak . No nic, zmieniłam żaluzje, rolety, do pokoju, wkradło mi się więcej beżu i brązu. Kupiłam również pościel taką jak widzicie na zdjęciu i beżową narzutę. W sumie to dużo rzeczy kupiłam, ale nie będę przecież umieszczać tu każdego nabytego produktu. Rozwiązałam dziś 100 zadań z matmy (bez ściemy) i maturę z angielskiego rozszeżonego .. Na jutro muszę się jeszcze nauczyć wosu..także lecę i polecam jeszcze serial ' the secret circle ' na www.iitv.info .

P.S w ten czwartek ( 17.11.11 ) albo następny ( 24.11.11 ) będziecie mogli zobaczyć mnie w programie kawa czy herbata, który odbywa się na żywo o 7 rano. Godzina jest trochę straszna, no ale bardzo się cieszę,że coś się w okół mnie dzieje. Nie długo w radiu będzie premiera mojej piosenki HEARD, a później teledysk ! Tymczasem naprawdę kończę, buziaki
B.xxx

3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać czwartku! :)
    pozdrawiam! x3

    OdpowiedzUsuń
  2. mala suczko wygralas te tepy konkurs w ktorym bralo udzial piec osob dlatego ze szercinger cie reklamowal na fejsie

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna pościel :) pochwal się :) gdzie się wyprowadzasz? :)Będziesz mieszkać ze swoim chłopakiem?
    Czekam czwartek i piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń