czwartek, 13 października 2011

zakupy

Witajcie,
jutro DZIEŃ NAUCZYCIELA i mam wolne :) cieszę się bo będę mogła sie wyspać !
Chciałabym wam dzisiaj pokazać rzeczy które sobie kupiłam w przeciągu 2-och tyg.
bluzeczka z h&m przezroczysta, pod którą zakładam białą na ramiączkach
Tusz ze szczoteczką obrotową, jest znakomity !39,90zł (promocja)  


sówka, wisiorek. STRADIVARIUS
Portfel, FLO
kalendarz 2011/2012, nie wyobrazam sobie funkcjonowania bez tego cuda!
Torebeczka h&m. Urzekła mnie swoją oryginalnością. jest cudowna!

BUTY, PROMOD
GIVENCHY VERY IRRESISTIBLE
atmosphere
kurtka jeansowa levis
lokówka!
Poza rzeczami, które wam własnie pokazałam, to odnalazłam w internecie pewne siostry które są niesamowite !!! Sami się przekonajcie !!!

3 komentarze:

  1. Ja też się ciesze ;D Takich dni powinno być częściej :P Ładne zakupy ;)

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten wisiorek i buty :0
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że chyba kieszonkowe było :)

    OdpowiedzUsuń