sobota, 22 stycznia 2011

hi!
Własnie wyszli ode mnie znajomi, z ktorymi gralismy na x boxie w kinecta .
blee, nie lubie, jednak chlopcy mieli dobra zabawe . Duzo smiechu było przy tym . Moj chlopak z chlopakiem kolezanki sobie grali a my obserwowalysmy z kanapy ich glupie miny :) Kolega, podłączyl moj telewizor do internetu i sciagnał

Był maraton, kręgle , gdyż to wersja demo.
Moj tata wrocil z zakopanego, przywiozl mi oscypki i juz mi jest nie dobrze, za duzo zjadłam . Na mojego fotobloga codziennie wrzucam zdjęcia , ktorych nigdzie nie znajdziecie :)
Przypominam adres http://www.photoblog.pl/#basiaserocka .
Dziś wstawiłam zdjęcie z 18-stki z afromentalem, ktoremu jeszcze raz bardzo dziękuje za prywatny koncert !
Jesli chodzi o sonde to widze,ze najwieksza liczbe glosow ma piosenka Pray - justina , a na drugim miejscu jest rihanna -only girl ex equo z Use somebody .
Doszłam do wniosku ze zaspiewam dwie piosenki, ktore beda mialy najwiecej głosow.
Pozdrawiam was tymczasem , buzaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz