poniedziałek, 24 stycznia 2011

Cześć,
Dostałam dzis strasznie duzo milych komentarzy na fotoblogu , na ktorego rowniez serdecznie was zapraszam http://www.photoblog.pl/basiaserocka . Jestescie wspaniali.

Martwią mnie troche wyniki w sondzie, bo rihanna , jest przed use somebody , a bieber jest na pierwszym miejscu, a ja tej piosenki nie znam , jestem przerazona !!!
Dziś bylam na zakupach, kupiłam sobie sukienke w panterke , tunike i gorset w promodzie. Szykujemy z mama niespodzianke dla taty i bylysmy dzis ogladać klub .
Wszystko juz jest ustalone,dlatego nie moge sie doczekać soboty !
Mam nadzieje ,ze się niczego nie domysli + dla mnie,ze nie zna tego bloga i się o niczym nie dowie wczesniej .
Jutro w szkole mamy wyobry na miss i mistera szkoly, mnie chcieli wkrecic zebym zaspiewala ,ale biorac pod uwage,ze jest to sala gimnastyczna, na ktorej jest mega poglos , oraz mikrofon do d... odmowilam. Moja mama oczywiscie jest wsciekla,bo mowi ,ze jesli nie umiem się uczyć ,to moge pokazać nauczycielom,ze przynajmniej potrafie spiewac. Pani dyrektor napewno bedzie zawiedziona,ale nic na to nie poradze.
Jutro się spotykam z Michałem..-nareszcie. Co z tego ze spedzilam z nim caly wieczor przedwczoraj, nie widzialam sie z nim w niedziele,dlatego tesknie. Musi się uczyc do kolosa . Zastanawiam sie , jakie zdjęcie moglabym wam dzisiaj wstawić,zeby urozmaicic moj post .
ooo wiem,jestem zafascynowana Cher Lloyd z X factora .. Polecam jej filmy na youtubie. Dziewczyna jest fenomenalna, ma taka osobowosc i powera...

3 komentarze:

  1. Jesteś super basiuu <3 !

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać twoje notki i słuchać twoich nagrań ^^. Życzę szczęścia, żeby twój tata się nie domyślił. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na bloga o Cher Lloyd:
    http://cherlloyd-fan.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń