poniedziałek, 8 października 2012

wygrana w programie kilerskie karaoke :)

Hejj!
I co ? oglądaliście? Podobało się Wam?
W końcu mogę więcej napisać o programie Kilerskie Karaoke! Udział w programie był niesamowitym przeżyciem i pełnym wrażeń doświadczeniem. Byłam już w paru programach i tam chyba podobało mi się najbardziej ze względu na atmosferę i zorganizowanie.
Jak mogliście zauważyć, podczas śpiewania przeze mnie piosenki, którą wykonywałam idąc po ścieżce strachu wcale nie było tak łatwo jak się wydaje. Pierwsze spojrzenie na zawartość dna, do którego musiałam wejść było czasem zaskakujące i wyglądające zupełnie inaczej niż się spodziewałam..-byłam przygotowana na najgorsze.
 Przede wszystkim chodziło o emocje, o to,żeby ten program nie był nudny. Z tego co widziałam bardzo podobał się widzom i przyjeli go bardzo pozytywnie.Nie mówię,że każdemu , bo na pewno różne zdania na ten temat.. ale w większości przeważają dobre opinie. Np. W Ameryce program "sing if you can", czyli dosłownie to samo co kilerskie karaoke został okrzyknięty najgorszym programem wszech czasów..
Bardzo się cieszyłam,że byłam w grupie z Pawelcem i Candy Girl, bo są to bardzo sympatyczni i szaleni ludzie. Dzięki nim między innymi mogłam wygrać bilet do Rzymu i wejściówki na wszystkie imprezy Eski, jakie tylko będą organizowane na strefę Vip-ów:)
Dziś wstawię jeden filmik, końcówkę programu, bo tylko ona na razie znajduje się na youtubie..





1 komentarz: