środa, 26 września 2012

KILERSKIE KARAOKE / powrót z Londynu

Hej!
Dzisiaj wróciłam z Londynu, gdzie spędziłam cudowny tydzień z moim chłopakiem..! Zwiedziliśmy wszystko to co chcieliśmy i poznaliśmy Londyn z różnych stron. Natomiast zanim zacznę Wam opowiadać co w Londynie, to powiem Wam,że dostałam się do programu KILERSKIE KARAOKE, gdzie bylam w drużynie z Candy Girl i Pawelcem z Radia Eska. W programie musiałam wykonać jedną znaną piosenkę, którą wybrała mi telewizja w mało komfortowych warunkach.. Nie mogę zdradzić szczegółów.. natomiast wiem,że śpiewania jeszcze nie było tak trudne. W jury siedzą - Magda Szejbal, Katarzyna Kwiatkowska i Igor Nurczyński. Po emisji będę mogła napisać więcej na temat show.


"Na czym polega Kilerskie Karaoke
Każda z dwóch ekip ścigających się w programie składa się z gwiazd i fana Eski, wybranego spośród publiczności. Gdy kolejni zawodnicy starają się śpiewać najlepiej jak potrafią, twórcy programu przygotowują kolejne przeszkody. Podczas wykonywania piosenek trzeba wykazać się zręcznością, refleksem, odwagą i przede wszystkim zimną krwią. Nigdy nie wiadomo z czym zmierzą się gwiazdy w nadchodzących konkurencjach –węże, ogień, kąpiel w lodowatej wodzie, spacer w ulewnym deszczu, jazda na prawdziwym rodeo. To przedsmak wyzwań budzących ogromną ciekawość nie tylko widzów, ale też samych drużyn walczących w programie. Wspólne śpiewanie, zagrzewanie do walki, pokonywanie strachu, słabości, zmęczenia oraz napadów śmiechu. Wszystko to toczy się w towarzystwie najbardziej żywiołowej publiczności w Polsce! 

Kilerskie Karaoke można zobaczyć tylko w ESKA TV od 7 października, w każdą niedzielę o 18.00!" 


(źródło : http://www.eska.pl/news/kilerskie_karaoke_sylwia_grzeszczak_piotr_kupicha_mrozu_beda_spiewac_w_bardzo_trudnych_warunkach_sprawdz_nowy_program_na_eska_tv_foty/36930 )






W następnej notce napisze jak było w Londynie i co robiłam ! POZDRAWIAM !:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz