poniedziałek, 7 maja 2012

matura 1 - polski

Cześć!
Już po pierwszej maturze! Strasznie się denerwowałam,że aż zapomniałam nr-u PESEL, co jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło.. Dobrze,że rozdawali naklejki z kodami i trzeba było mieć dowód. Jeśli chodzi o moje wrażenia, to czytanie ze zrozumieniem było fajne, na temat wikipedii, natomiast było wiele niejasności z pytaniami do tekstu. Jako temat wypracowania, wybrałam 2, gdzie trzeba było dokonać analizy porównawczej dwóch bohaterek literackich tj: Izabeli Łęckiej z  "Lalki " Bolesława Prusa i Joanny Podborskiej z " Ludzi Bezdomnych " Stefana Zeromskiego.  Jestem z siebie zadowolona, nie poszło najgorzej ale  najlepiej też nie, cóż się dziwić, sami wiecie,że polski nie jest moją mocną stroną :) 
Loov ya.

8 komentarzy:

  1. zdążyłam zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanny Podporskiej???
    haahahahha

    OdpowiedzUsuń
  3. ... Podborskiej! brak słów.
    i.. nie wspominałaś wczesniej, że chcesz zostać dziennikarką? Polski powinien być Twoją najmocniejszą stroną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, Joanna PODBORSKA xD jak chcesz zostac dziennikarka skoro nie lubisz polskiego Kochanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już po Twoim blogu widać,że polski nie jest Twoją mocną stroną.

    OdpowiedzUsuń
  6. no widac po tym co piszesz, ze nie jest mocną stroną, ale chociaz sie w koncu do tego przyznałas :)

    OdpowiedzUsuń