poniedziałek, 14 maja 2012

femi i miss button

Cześć Kochani,
co tam słychać? u mnie bardzo dobrze, w końcu mam wakacje.. Jako,że ostatnimi czasy sprzedałam swoje bluzy i potrzebuje się zaopatrzyć w przynajmniej 2 nowe, to zaczęłam poszukiwania po wszelakich surfersko/snowboardowych sklepach. Przejrzałam burtona, roxy, billabong'a, reef'a, o'neilla, animal'a, nikite .. itp.itd, ale najbardziej spodobały mi się bluzy z MISS BUTTON, oraz z FEMI PLEASURE.. Ciężko mi dokonać wyboru, bo podobają mi się wszystkie:(
Firma Miss Button, to marka Polska, dla tych którzy lubią odważne kroje. Poniżej umieszczę zdjęcia z ich produkcji. (http://www.missbutton.pl)



MARYNARKA

BLUZA


Jeśli chodzi o firmę FEMI PLEASURE, której zresztą jestem fanką nie od dziś, to ze względu na ilość wspaniałych wzorów  bluz, będzie mi ciężko dokonać wyboru. Dziś pokażę Wam te nad którymi się zastanawiam.. Jako,że nie bardzo 




Jak sami widzicie wybór jest ogromny, choć może nie tyle co wzorów, ale kolorów... 
Buziaki



1 komentarz:

  1. Pochwal się potem, którą wybrałaś. Ja na Twoim miejscu kupiłabym tą zieloną lub szarą z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń