czwartek, 8 marca 2012

dzień kobiet

Hej, hej, 
Chciałabym Wam oficjalnie zakomunikować,że od dziś nie przyjmuje obraźliwych komentarzy na mój temat od Anonimów. Jeśli chcecie napisać coś mądrego proszę o podpisywanie sie imieniem i nazwiskiem, bo w internecie każdy jest odważny.  Gdybym się przejmowała waszymi komentarzami to juz dawno usunęłabym się z internetu i to jest mój ostatni Apel do debili.

A Jak wam minął dzień kobiet ?:)

Mi wspaniale, miałam dziś bardzo fajny humor i muszę przyznać,że nikt tego nie zepsuł. 
W szkole od naszych wspaniałych kolegów z klasy każda dziewczyna dostała po lizaku.
Po szkole, pojechałam do domu a pod nim czekał na mnie mój chłopak. Muszę Wam powiedzieć,że zrobił mi świetną niespodziankę! Dostałam od niego kwiatki i wisiorek z ananaskiem, który naprawdę jest cudowny i będzie moim ulubionym! Od taty dostałam czekoladki z dedykacją : BASINI, a od mojej siostry... tak od siostry! - tulipana:)











Zapraszam do oglądania wywiwadu ze mną na, Poloni 24  (tvp polonia), dziś o 22.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz