środa, 15 lutego 2012

walentynki

 Cześć  kochani,
jak walentynki? fajnie?
Ja spędziłam cały dzień  z moim chłopakiem, który zapewnił mi wiele atrakcji. Na początku zabrał mnie do pizzy hut, gdzie zamówiliśmy ofertę FESTIVAL, czyli generalnie jesz ile chcesz.. do tej pory nie mogę myśleć o jedzeniu bo mi niedobrze :( Potem poszliśmy do kina na " Jick i Jill ", gdzie uśmialiśmy się do łez. Mieliśmy pójść też dziś na łyżwy,ale nie starczyło nam czasu, dlatego też przełożyliśmy to na kiedy indziej :)

 Oczywiście, uważam,że walentynki nie są jednorazowym dniem, w którym wszyscy okazują sobie uczucia. Mam nadzieję,że nie tylko ja tak uważam. Ja i mój chłopak zachowywaliśmy się tak samo jak zawsze jak jesteśmy gdzieś razem, a nasze wyjście było bardzo udane i miłe. :) Mimo wszystko nie chciałabym tego dnia spędzić bez niego. 

 " Kocham Cię Bardziej Niż Wczoraj I Mniej Niż Jutro "


Od mojej siostry dostałam małe prezenciki, a konkretnie kosmetyczkę z h&m-u, balonika serduszko i misia z NICI. Bardzo się ucieszyłam i również miałam dla niej mały prezencik z Me to you.



4 komentarze:

  1. fajny misiuu .;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dla takiej grubej swinki taki festiwal pizzy jest w sam raz bo mozna niezle sie nawpierdalac co nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mimo wszystko nie chciałabym tego dnia spędzić bez niego." wtf, zastanów się, co piszesz, dziewczynko. No bój się Boga...

    OdpowiedzUsuń