piątek, 20 stycznia 2012

zakuupy

Hej,
jak tam? ja już po pierwszych zdjęciach do teledysku, w sobotę dalsza część. Jestem bardzo zadowolona z tego co udało nam się zrobić do tej pory :) W Środę byłam na wielkich zakupach od 12 do 20:30 , szukałam boskich butów, których niestety nie znalazłam a objechałam wszystkie ZARY w Warszawie, ale za To kupiłam ładniejsze w Stradivariusie. Nie mogę wam ich pokazać, bo obiecałam sobie,że przed studniówką nikt nie zobaczy mojego outfitu studniówkowego.
dres h&m

Stradivarius






IKEA, jest to taka ramka na zdjęcia, po włożeniu będą wyglądały jak negatyw :)  

3 komentarze:

  1. przed ostatnie zdjęcie to co to? ?????
    jak zrobiłas te zdjęcia na biurku??????

    OdpowiedzUsuń
  2. aj kurcze ta torba i portfel koszmarne

    OdpowiedzUsuń
  3. te ramki są super ;) też mam takie w domu. polecam je naprawde:)

    OdpowiedzUsuń