sobota, 11 czerwca 2011

Kochani.. Wczoraj/Dzisiaj bylam na 18-nastce mojej najlepszej przyjaciołki. Było fantastycznie,ale niestety ok.2 musiałam wyjsć, gdyz czułam się masakrycznie, byłam wykonczona .. W tym tygodniu spałam tylko 8h. 
U Marty było bardzo dużo ludzi i emocji, dlatego też tak szybko się zmęczyłam. 
Dostała ode mnie bransoletke, taką bardzo sentymentalna i pamiątkową - na wieczność . Od moich rodziców dostała zestaw kosmetyków cliniqa . Ja dopiero wstałam przed chwilą a jest juz 18-nasta. 
Zaraz idę się spotkać z moim misiaczkiem. W szkole wszystko zaliczone, MAM JUZ WAKACJE :)
Pracuje już nad kawałkiem dla was :) Nie będę zdradzała na razie szczegółów, mam nadzieje,ze będzie wam się podobał !:)

Pomóżcie mi spełnić marzenia i glosujcie na mnie w konkursie RECMARTA :)

Basia Serocka - wokalistka
Warszawa
Aby oddać głos na tego uczestnika należy wysłać
sms na numer:
72464
w treści sms wpisując: ARTYSTA. 0027
Koszt jednego esemesa wynosi 2 zł (2,46 zł brutto).



 






z Piotrusiem .


 Z Rzęsą.
 Z moim bratem i Bogusiem.

1 komentarz:

  1. hahaha 8h? dziewczyno opanuj się! powiedz wprost że musiałaś być w domu, a nie że wykończona emocjami imprezy..

    OdpowiedzUsuń