sobota, 26 marca 2011

gr

Cześć, chciałam wam opowiedzieć o bardzo istotnej rzeczy dla mnie.
Ktoś zadał mi pytanie : Dlaczego, nie korzystasz ze sławy swojej cioci? 
A dlaczego mam to akurat robić? To jest droga na skróty, a kto drogi skraca, ten do domu na noc nie wraca. Chce dojść do wszystkiego sama, bez pomoc sił wyższych. Chce kiedyś powiedzieć: Basia udało Ci się! Sama to zrobiłaś! Wmawiacie mi jaka to nie jestem rozpieszczona, że jestem gówniarą, która dostaje co chce. Otóż, mylicie się. Gdybym, jak mówicie, była rozpieszczona, żerowałabym na mojej cioci, ale nie tylko, na innych osobach, by dojść na samą górę łańcucha pokarmowego, i może udało by mi się, ba na pewno. Ale pytanie po co? Po co mam korzystać z ich pomocy, gdy wiem że mogę to wszystko zrobić sama? Potrzeba czasu i siły, tą siłę dają mi moi rodzice, moja rodzina, moi najbliżsi, i Wy!

Staracie mi się wmówić, że nie umiem śpiewać. Hmm... Może wam się nie podobać, macie takie prawo, ale pamiętajcie każdy człowiek ma swoje gusty, każdy człowiek jest inny, każdemu coś innego się podoba. Nie będę was zmuszać, ani przekonywać do mojego głosu, do mojej osoby, nie muszę tego robić. Wasza sprawa. Wasza krytyka daje mi motywację, by pokazać na co mnie stać! W ten sposób, dajecie mi jakiś kredyt zaufania. Nie będę się nikomu podporządkowywać, nie będę taka, siaka, owaka. Będę sobą, będę robić to co kocham. To nie jest żadna próba mydlenia wam oczu, co pewnie większość tak uzna, chce wam po prostu jasno przedstawić realia. Nie stawiajcie kropki nad "i" dopóki nie napiszecie "kreski". Oceniacie mnie, w żaden sposób nie znając. Mówicie mi, że jestem jakąś tanią gwiazda internetu. Mylicie się, to wy wmawiacie sobie, że jestem gwiazdą, nie ja. Każdy ma prawo prowadzić bloga, photoblog'a, facebook'a etc.  Nie chce w żaden sposób, byście postrzegali mnie za gwiazdę, ja nią po prostu NIE JESTEM! Ludzie obudzicie się. Naprawdę jesteście tak zaślepieni wszystkim co was otacza? Nie usunę się, będę robić dalej to co robię, Wy jeżeli nie chcecie tego oglądać tego co robię, po prostu zamknijcie moje strony, nie zaglądajcie na nich, i nikt nie będzie sobie szarpał nerwów. Proszę was o jedno, przejrzyjcie wreszcie na oczy

Basia.

11 komentarzy:

  1. ..podpisuje się pod tymi słowami. Basia ma rację ! Każdy ma prawo robić to co lubi , kocha .. i prowadzić BLOGA , FOTOBLOGA czy Konto na YT.
    mądre słowa.. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie i tak zrobisz karierę. Masz kawał głosu tylko dziewczyno pokaż się swiatu, pokaż swój talent!!! Wyślij np. swoje demo do wytwórni, no nie wiem, ale po prostu się nie zmarnuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z tobą i nie rozumiem jak ktoś mógł ci zadać takie pytanie

    OdpowiedzUsuń
  4. o gustach się nie rozmawia.
    a to że ktoś nie ma talentu wokalnego to coś innego.. za bardzo przez nos, etc. / wiem bo jestem wokalistką i nie jedną szkołę muzyczną skończyłam / wiec może zamiast pisać jacy to inni ludzie są, zamiast kreować się na "kogoś" bądź sobą i ćwicz głos bo można go dużo bardziej podreperować :).

    OdpowiedzUsuń
  5. wróc . umiesz śpiewac , przynajmniej lepiej niż Honcia :D . uwielbiam w tobie to , iż sama dążysz do celu nie żerując na innych , jesteś żywym przykładem na to , że jeśli się czegoś bardzo , ale to bardzo chcę to za wszelką cenę się do tego dąży . widzę jak ci zależy i to mi się cholernie podoba ! wybacz , ale wspomnę tu o Honoracie ( Honey ) , która uważa , ze wszytsko osiąga sama , co jest bzdurą . mam wiele powodów i dowodów , które dają mi do myślenia co do niej . + mam pytanko . ona cię kiedyś wyzwała ? bo słyszałam , że tak było , ale nw czy to prawda . pozdrawiam , oczywiście nie musisz odpowiadac na moje pytanie . wierzę , ze uda ci się osiągnąc wymarzony cel ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje . Tak trzymaj <3 ; * :)

    OdpowiedzUsuń
  7. twoja ciocia jest taka sławna jak moja dupa,kim wgl ona jest?

    OdpowiedzUsuń
  8. no a honey tez taka jest jak ona Joanno -.- ale i tak lubię ja czyli honej i CB Basiu ;*a i pozdrawiam cie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam twój wokal!

    OdpowiedzUsuń