niedziela, 20 lutego 2011

powrot

Siemka, 
Przed nie całą godziną wrócilam z Wloch .. Wiele osob ma mi za zle ze się nie odzywałam,ale nie mialam internetu co łączy się niestety z faktem ,ze nie mialam jak napisać . Na wyjezdzie bylam z moją przyjaciolka Marta i rodzicami . Mialysmy wlasny pokoj z kuchnią ,  lazienka i balkonem dlatego bylo to bardzo fajne . Czasem wychodzilysmy sobie na miasto , na piwo czy tez na pizze . Powiem wam , ze raz o 1 w nocy poszlysmy do pizzeri 'NON STOP' , gdzie jadłam najgorszą pizze w zyciu ... Nie spodziewalam sie tego w ogole, bo to przeciez Włochy. No nic, jednak, nie zrazilo mnie to zbytnio . Poznalysmy z Martą pare osob, ktore nas uwielbialy , codziennie mowily 'ciao' na stoku , oraz w autobusie mialysmy znajmego kierowce ANTONIA . Nie dlugo pewnie dodam filmik z wyjazdu :)
Walentynki spędzilam z Martą w restauracji, oraz chodząc po Campitello.

W piątek idę do studia nagrać piosenke z Damianem , ktora oczywiscie opublikuje najszybciej jak się da na youtubie , oraz na wrzucie. 
Mam zamiar utworzyc konto , z ktorego bedziecie  mogli sobie sciagac moje covery . Jest teraz druga w nocy i powiem wam ze jestem bardzo zmeczona . Pisze , zebyscie wiedzieli ze nie zapomnialam o was. Muszę się już połozyc bo jutro widzę się z Michałem, dlatego już nie mogę sie doczekać . 
To zdjęcie z takich wyglupow przed pojsciem na stok :) 
ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE NA : 

3 komentarze:

  1. Jesteś świetna, zajdziesz daleko ;) A jeśli Honorata zajdzie dalej niż Ty, to z pewnością tylko ze względu na kasę czy znajomości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włochy to piękny kraj.. :)
    Sama kiedyś byłam i bardzo milutko wspominam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystąpisz w X Factor??




    Podziwiam Cie Bardzo! Jesteś Przykładem, Że Jeśli Coś Się Chce To Się To Osiągnie:***
    Trzymam kciuki:*:)


    P.S. Piszesz Swoje Piosenki??;)

    OdpowiedzUsuń