czwartek, 3 lutego 2011

Drodzy czytelnicy ,
Chciałabym was uprzedzić o fejkowych moich kontach w internecie . Proszę uważajcie na nie , gdyz nie wszystkie prowadze ja . Na nie ktorych stronach , blogach itp są wypisane bzdury na moj temat , nie bierzcie ich do siebie . 
Ten blog na ktorym wlasnie składam te notke jest jedyny , ktory prowadze , a od czasu do czasu publikuje na nim posty Ola, ktorej dziękuje .
W szczegolnosci prosze uwazac na twittera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wiem, że sonda się zakończyla i czekać na cover JUSTINA - PRAY ,ale aktualnie leże w domu
z wysoką gorączką, chorym gardłem, zatokami i nie moge praktycznie mówić . Postaram
sie szybko wykurować i nagrać to jak najszybciej !:)

ZAPRASZAM NA AUTORYZOWANY FANCLUB
http://basia-serocka.blog.onet.pl/
dowiedziałam się o nim pare minut temu i jest mi naprawde bardzo milo !


POZDRAWIAM
BASIA

6 komentarzy:

  1. Hej :) słuchałam Twoich piosenek na yt i widziałam Twoje sweet 18 teen w mtv. Myślę że masz świetny głos;)i życze Ci powodzenia w śpiewaniu :)
    i mam pytanie, płaciłaś za urodziny w mtv? Czy tak jak w przypadku Honey mtv płaciło?

    ~enchanted.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem chora :( zdrówka życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również myślę, że Twój głos jest świetny, ale na pewno czeka Cię mnóstwo pracy jeszcze. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam ten ból ja też chora jestem ale od wtoku 01.02 i wcale mi się nie polepsza.
    jesteś 24524242542542041521024501x lepsza od Honey.masz piękny głos,trzymam mocno w kciuki aby ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś lepsza od cHONEY 100 %%%%% ! :)
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś Lepsza od Honey

    OdpowiedzUsuń