czwartek, 20 stycznia 2011

wprowadzenie

Siemka,
Na samym początku chciałbym z całego serca podziękować Oli, która załozyla tego bloga, ponieważ ja niestety nie mam takich zdolności. Z Olą poznałysmy się dość nietypowo,bo przez youtuba . Przedstawie sie po krotce, oraz postaram się was wprowadzić w moją działalność.
Mam na imię Basia, mam 18 lat, moją pasją jest muzyka. Na swoim koncie mam pare osiągnięć, jednak staram się tą liczbę zwiększyć . Nie ktorzy mogą kojarzyć mnie z MTV , z moich słodkich urodzin , tudzież z płyty Basi Trzetrzelewskiej  -  "it's that girl again" z piosenki -  " Oh mama " .
Posiadam swojego youtuba, ktorego nazywam singoblogiem, ponieważ umieszczam na nim filmiki, z koncertów, studia nagraniowego . Chodzę do szkoły muzycznej na bednarską , na interpretacje oraz piosenkę. Ze szkoły jestem bardzo zadowolona .
Jesli chodzi o codzienność, jestem uczennicą 2 klasy liceum w Warszawie. Aktualnie mam dużo problemów ze szkołą,ale staram się to nadrobić !
Mam nadzieję,ze będzie wam się podobało to co będziecie oglądali na moim youtubie, oraz czytali tu na blogu.  Tymczasem kończę,bo jutro czeka mnie zaliczenie mojego ukochanego przedmiotu .
J'aime les Français <3
 

3 komentarze:

  1. cześć Basiu ! :*
    o ile dobrze Cię kojarzę, to występowałaś w HSM m.in w Gliwicach tak? to gadałam z Tobą po występie, bardzo przyjemna z Ciebie osóbka :) 3mam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kocham twój głos. jesteś śliczna i łądniejsza od honci ; d

    OdpowiedzUsuń